det där om livets vändningar

När man ena kvällen bara vill bryta ihop och ge upp av så många olika anledningar och nästa dag är några av problemen lösta och man bara vill hoppa runt av glädje. Man vill bara ha ett stort leende på läpparna och skratta av lycka. 
 
Några av problemen var att jag fick sommarjobbet som jag var på anställningsintervju för i fredags, jag kommer alltså att vara på akuten i sommar, så himla roligt!! 
Det andra var att jag skrev färdigt min super tråkiga, jobbiga och svåra uppgift i skolan om pedagogik är klar för första inskickningen. Dock ska jag skicka den till Amanda först så hon kan läsa igenom den och se om hon tycker jag ska ändra på någonting! 
 
Igår gjorde jag och Hanna klart en uppgift vi har om sexuell hälsa som vi skulle ha suttit med idag, så idag är jag lite halvt ledig men jag ska plugga till omtentan.. så himla otaggad på det, men vill så gärna klara den i april!! 
 
Så min plan idag är att finslipa det sista på uppgiften, omtentaplugga och baka! Jag är värd att få baka lite under "skoltid" bara för att vi blev klara igår när vi egentligen hade schematid idag att skriva den, såå skönt! 
det vanliga i livet, studier | |
Upp